Administratívny a marketingový špecialista
Kurz v administratíve – Moderná asistentka musí byť pripravená na neustále zvyšujúce sa požiadavky zamestnávateľov. Samozrejmosťou je príprava dokumentov a materiálov na efektívny chod kancelárie a celej spoločnosti.
Lektor
Ivan Papay
Ing. Marián Rusznyák, MBA
Kategória
Kancelárske balíky
Hodnotenie
Popis kurzu
Práca v administratíve
Hľadáte si prácu asistentky? Máte záujem pracovať v administratíve? Vidíte sa ako budúca asistentka alebo back office manažér?
Moderná asistentka musí byť pripravená na neustále zvyšujúce sa požiadavky zamestnávateľov. Samozrejmosťou je príprava dokumentov a materiálov na efektívny chod kancelárie a celej spoločnosti.
Administratívny kurz vás pripraví…
Náš kurz Administratívny a marketingový špecialista vás pripraví ako uspieť vo svete administratívy. Získate znalosti nielen o základnom fungovaní riadenia dokumentov a prípravy podkladov, ale zameriame sa aj na moderné formy komunikácie so zákazníkom.
Termíny kurzov
Začiatok | Ukončenie | Trvanie kurzu | Forma |
7.1.2025 | 17.1.2025 | 80 hodín / 10 dní | Online |
27.1.2025 | 7.2.2025 | 80 hodín / 10 dní | Online |
17.2.2025 | 28.2.2025 | 80 hodín / 10 dní | Online |
10.3.2025 | 21.3.2025 | 80 hodín / 10 dní | Online |
31.3.2025 | 11.4.2025 | 80 hodín / 10 dní | Online |
21.4.2025 | 2.5.2025 | 80 hodín / 10 dní | Online |
12.5.2025 | 23.5.2025 | 80 hodín / 10 dní | Online |
2.6.2025 | 13.6.2025 | 80 hodín / 10 dní | Online |
Kurz sa otvára podľa záujmu a obsadenosti. Školíme aj keď nie je naplnený stav 10 ks. Informujte sa na tel. čísle +421 951 596 292 alebo sa priamo prihláste cez formulár. Následne vás budeme kontaktovať.
Lokality kurzov
Prezenčne školíme na našej pobočke v Košiciach.
EDU.CO spol. s r.o.
Szakkayho 1
040 01 Košice
V prípade záujmu o dištančné vzdelávanie sa môžete prihlásiť z celého Slovenska. Kurz bude prebiehať online pomocou niektorých z online komunikačných nástrojov ako je Skype alebo Teams.
Tu nájdete informácie ohľadom možnej formy absolvovania kurzu.
Dištančná forma:
- kurz je vedený lektorom, prezenčne alebo dištančne – online pomocou Skype ( nejedná sa o vopred nahraté video !!!)
- môžete sa lektora pýtať, zastaviť ho, keď vám niečo nie je jasné
- je nutné, aby ste mali nainštalovaný Skype. V prípade, že ho nemáte, môžete si ho stiahnuť bezplatne tu.
- absolvent získava Certifikát o absolvovaní kurzu
Prezenčná forma:
- Pri prezentačnej forme navštevuješ školiacu miestnosť a za účasti lektora prechádzaš jednotlivými modulmi. Pri prezentačnej forme dbáme nato, aby si bol stále pozorný a preto pravidelne robíme prestávky na kávu, občerstvenie.
- Pracuješ na našich PC a nepotrebuješ nič iné len dobrú náladu a ochotu sa niečo nové naučiť.
- Každý účastník dostane študijné materiály
- Absolvent získava Certifikát o absolvovaní kurzu
Najčastejšie otázky ohľadom Administratívneho kurzu, podmienok a postupu ako získať kurz zdarma a ďalších nájdete v našej sekcii Často kladené otázky
Administratívny kurz - obsah
Administratívny kurz je delený 4 častí: Prvou časťou je Word, kde sa účastníci zoznamia od základov ako pracovať s týmto oblúbeným a súčasne nevyhnutným administratívnym pomocníkom.
Úvod do práce s Wordom
- Orientácia v prostredí MS Word
- Vkladanie a úprava textov, symbolov a špeciálnych znakov
- Vkladanie často používaného a prednastaveného textu
- Vkladanie, umiestnenie a zmena veľkosti grafických prvkov
- Vytváranie a úprava diagramov a grafov
- Získanie, označenie a vloženie podporných informácií
Organizovanie obsahu
- Vkladanie a úprava tabuliek
- Vytváranie číslovaných a nečíslovaných zoznamov
- Vkladanie a úprava hypertextových odkazov
- Formátovanie obsahu
- Formátovanie textu
- Formátovanie odsekov
- Použitie a formátovanie stĺpcov
- Vkladanie a úprava hlavičky a päty
- Úprava návrh a rozloženia dokumentu
Úprava dokumentu pred tlačou a tlač
- Kontrola pravopisu a gramatiky
- Úprava užívateľského slovníka
- Jazyk – pravopisné kontroly
- Náhľad dokumentu
- Tlač dokumentu
Správa dokumentov
- Vytváranie nových dokumentov na základe šablón
- Zobrazenie a úprava vlastností dokumentu
- Organizovanie dokumentov s použitím priečinkov
- Vkladanie dokumentov v iných formátoch pre špecifické využitie
- Tlačenie dokumentov, obálok a štítkov
- Rôzne typy náhľadov dokumentu
- Zmena typu zobrazenia dokumentu a okien
Formátovanie obsahu
- Tabulátory
- Ovládanie stránkovania
- Formátovanie, umiestnenie a zmena veľkosti grafických prvkov pomocou pokročilých nastavení rozloženia
- Užitočné klávesové skratky v prostredí MS Word
Práca so štýlmi
- Zrýchlenie práce použitím štýlov
- Možnosti štýlov pre znak a odsek
- Automatická aktualizácia a nahradenie štýlov
- Viacúrovňové číslovanie previazanie na štýly
- Priradenie klávesovej skratky pre použitie štýlu
Vkladanie objektov
- Vkladanie obrázkov
- Možnosti editácie obrázkov
- Odstránenie pozadia
- Pridanie vodoznaku
- Vkladanie grafov a diagramov
Spolupráca s MS Excel
Vytvorenie dynamického dátového prepojenia
- Vkladanie tvarov
- Vytváranie a práca s tabuľkami
Uloženie dokumentu – zabezpečenie dokumentu
Práca s tabuľkami vo Worde
- návrh tabuľky
- úprava rozsahu a formátu tabuľky
- prevod text – tabuľka a tabuľka – text
- vkladanie vzorcov do tabuľky
- automatický formát tabuľky
Hromadná korešpondencia Microsoft Word
- použitie sprievodcu
- formulárové listy
- adresné štítky
- definícia dotazu
Funkcia sledovania zmien
- uplatnenie a nastavenia
- použitie panela Revízia, komentáre
prepojenie viacerých dokumentov medzi Wordom a Excelom navzájom
Ďalšou časťou Administratívneho kurzu je Excel. Nevyhnutny program pre všetkých, ktorí pracujú s tabuľkami, vytváraju reporty alebo analýzy. Tento nástroj je nevyhnutný pre každú firmu a tým pádom aj pre pracovníka v administratíve.
Úvod do MS Excel
- Popis prostredia
- Popis objektov (zošit, hárok, bunka)
Tvorba údajov a obsahu
- Vloženie a úprava obsahu bunky
- Navigácia na špecifický obsah bunky
- Získanie, označenie a vloženie podporných informácií
- Vkladanie, umiestnenie a zmena veľkosti grafických prvkov
Vzorce a funkcie
- Základy štatistických výpočtov
- Súčet hodnôt, podmienený súčet SUM, SUMIF, SUMIFS
- Funkcie na zisťovanie početnosti COUNT, COUNTA, COUNTIF, COUNTIFS
- Počítanie aritmetického priemeru funkcie AVERAGE, AVERAGEIF, AVERAGEIFS
- Zaokrúhľovacie funkcie
- Štandardné zaokrúhľovanie funkciami ROUND, ROUNDUP, ROUNDDOWN, INT, TRUNC
- Zaokrúhľovanie na celé stovky a tisícky
- Zaokrúhľovanie na násobky čísla funkciami MROUND, CEILING, FLOOR, CEILING.MATH a FLOOR.MATH
- Logické funkcie
- Spôsob tvorenia zloženej funkcie, pomôcky pri kontrole zloženej funkcie
- Pokročilá práca s funkciou IF, vnorený IF, IFS
- Vyhodnocovanie niekoľkých kritérií súčasne, logické spojky AND OR
- Informačné funkcie na kontrolu bunky
- Použitie informačných funkcií a funkcie IF na tvorbu výpočtu s kontrolou hodnoty
- Počítanie s dátumom a časom
- Ako identifikovať a riešiť dátumy, ktoré nefungujú v nástrojoch Excelu
- Rozdiel medzi dátumami v dňoch, pracovných dňoch, týždňoch, mesiacoch a rokoch
- Prirátavanie dní, pracovných dní, mesiacov a rokov k dátumu
- Funkcia VLOOKUP
- Vyhľadávanie údajov v inej tabuľke
- Vyhľadávanie v intervaloch
- Zisťovanie výskytu hodnoty
Tvorba tabuľky
- Základné vlastnosti tabuľky
- Usporiadanie dát
- Rady pre rýchlu a jednoduchú tabuľku
- Pridávanie/odstraňovanie riadkov, stĺpcov, buniek
Formátovanie údajov a obsahu
- Použitie a zmena formátu bunky
- Použitie a zmena štýlov buniek
- Zmena formátov riadkov a stĺpcov
- Formátovanie pracovných hárkov
Tlač
- Nastavenie stránky pre tlač
- Tlač údajov
Analyzovanie údajov
- Filtrovanie zoznamov pomocou nástroja Automatický filter/Rozšírený filter
- Zoraďovanie zoznamov
- Ukotvenie priečok
- Práca s viacerými hárkami a oknami naraz (rozdelenie, usporiadanie)
Vkladanie a práca s funkciami
- Štatistické funkcie (count, counta, countif, averageif)
- Dátumové funkcie (today, days360, weekday, weeknum, now)
- Časové funkcie (time)
- Logické funkcie (if, and)
- Textové funkcie (mid, left, right, concatenate, substitute, proper, lower, upper)
- Vyhľadávacie funkcie VLOOKUP
Formátovanie údajov a obsahu
- Vytváranie a zmena vlastných dátových formátov
- Použitie podmieneného formátovania
Kontingenčné tabuľky (Pivot tables)
- Úvod do kontingenčných tabuliek
- Vytváranie a používanie jednoduchých kontingenčných tabuliek
Vytváranie grafov z kontigenčnej tabuľky
Príprava prezentácií je potrebna na každú dobrú poradu. Naučíme vás vytvárať zaujímave, pútavé prezentácie, aby ste dokázali prezentovať ako profesionál
Úvod do MS Poworpoint
Úprava a ovládanie používateľského prostredia
Prezentácie:
- Vytvorenie prezentácie
- Šablóny a motívy
- Zobrazenie prezentácie
- Ukladanie prezentácie
Snímky:
- Manipulácia so snímkami
- Oddiely snímok
- Rozloženie snímok
Text
- Vkladanie a úprava textu
- Formátovanie písma
- Formátovanie odstavcov
- Poznámky prednášajúceho
Obrázky a diagramy
- Obrázky a ClipArty
- Úpravy obrázkov a ClipArtov
- Fotoalbum
Diagramy
- Predvádzanie prezentácie
- Nastavenie vlastností projekcie
- Spustenie a ukončenie projekcie
- Ovládanie projekcie
Grafy
- Vytvorenie grafu
- Úprava štruktúry grafu
- Úprava rozloženia grafu
- Úprava vzhľadu grafu
- Analýzy v grafe
Tlač
- Tlač obrázkov
- Tlač podkladov
- Tlač poznámok
- Tlač osnovy
Najbežnejšou činnostou každej sekretárky je mailová komunikácia, planovanie v kalendári, riešenie úloh. V tejto časti Administratívneho kurzu sa zameriame ako efektívne využiť Outlook.
Úvod do MS Outlook
- vytvorenie a nastavenie emailu
- vytváranie a odpovedanie na správy
- prílohy,
- nastavenie podpisu a nastavenia e-mailovej správy
- kontakty, kalendár, úlohy,
- pripomienky a stretnutia
- organizovanie, vytváranie priečinkov vyhľadávanie a ukladanie položiek
- tlač jednotlivých položiek
- vytvorenie šablóny emailu
- automatické odpovede, automatické preposielanie správ
- najčastejšie používanie skratky v mailovej business komunikácii
Prihláste sa na rekvalifikačný kurz
V prípade, že vás zaujal niektorý z našich online kurzov, neváhajte nás kontaktovať. Radi zodpovieme vaše otázky. Môžete nás kontaktovať pomocou Kontaktného formulára alebo telefonicky na telefónom čísle +421 907 782315.
CENA ZA KURZ
760€
ZADARMO*
* Nezamestnaným uchádzačom UPSVaR preplatí 100% z ceny kurzovného.
Zamestnaným záujemcom UPSVaR preplatí 80% z ceny kurzovného. Váš doplatok je iba 152€.
Trvanie kurzu
80 vyučovacích hodín
10 pracovných dní
Harmonogram
Denne školíme
od 08,00 do 16,00
Počet účastníkov
Max. 10 účastníkov na kurze
Nutne vybavenie
PC alebo notebook, pripojenie na internet
Firemné kurzy
Vzdelávanie pre zamestnancov je veľmi dôležite pre rozvoj spoločnosti. Obráťte sa na nás a pripravíme pre vašu spoločnosť kurz na mieru. Využite našu Bezplatnú konzultáciu.