Získajte naše kurzy zadarmo alebo s 80% zľavou cez UPSVaR. Ponuka platí pre nezamestnaných ako aj zamestnaných, Viac info.
5,0

Lektor:

Andrea Daňková

Všeobecný administratívny pracovník

Profil absolventa

Absolvent kurzu získa komplexné zručnosti práce s kancelárskymi aplikáciami, ako sú Microsoft Word, Excel, PowerPoint, Outlook, OneDrive. Bude schopný efektívne spravovať dokumenty, analyzovať dáta, vytvárať profesionálne prezentácie, riadiť e-mailovú komunikáciu a spolupracovať v tíme prostredníctvom cloudových úložísk a komunikačných nástrojov. Okrem toho si osvojí mäkké zručnosti potrebné pre efektívne riadenie času, komunikáciu a prispôsobenie sa novým výzvam v administratívnom prostredí. Týmto spôsobom bude pripravený prispieť k úspechu svojej organizácie v modernom digitálnom prostredí.

Cieľová skupina

Začínajúci administratívni pracovníci, asistenti, office manažéri a všetci, ktorí sa zaujímajú o efektívne riadenie administratívnych procesov v modernom digitálnom prostredí.

Dôvody a ciele

Cieľom kurzu je pripraviť účastníkov na efektívne zvládanie administratívnych úloh v súčasnom digitálnom prostredí. Kurz poskytne praktické zručnosti v používaní kľúčových kancelárskych aplikácií a rozvinie mäkké zručnosti potrebné pre úspešnú komunikáciu a riadenie času. Účastníci sa naučia prispôsobovať sa novým technológiám a výzvam, čím zvýšia svoju hodnotu na trhu práce a pripravenosť na rôzne administratívne pozície.

Osnova kurzu:

Microsoft Word 
  • Úvod do Wordu 365: rozhranie, základné nastavenia.
  • Práca s textom: písanie, úprava, formátovanie, štýly.
  • Formátovanie dokumentu: odseky, odsadenie, zarovnávanie.
  • Práca s obrázkami a objektami: vkladanie, úprava, zarovnávanie.
  • Tabuľky a grafy: vytváranie, úprava, vizualizácia dát.
  • Zdieľanie a spolupráca: zdieľanie dokumentov, komentáre, sledovanie zmien.
Microsoft Excel 
  • Základy práce v Exceli 365: rozhranie, základné nastavenia.
  • Práca s bunkami a dátami: vkladanie, úprava údajov, základné funkcie.
  • Vzorce a funkcie: základné vzorce, funkcie IF, SUMIF, VLOOKUP, kontingenčné tabuľky.
  • Formátovanie tabuliek a buniek: formátovanie čísel, textu, dátumov.
  • Grafy a vizualizácia dát: vytváranie grafov, úprava grafických prvkov.
  • Zdieľanie a exportovanie: zdieľanie, export do rôznych formátov, práca s cloudom.
Microsoft PowerPoint 
  • Úprava a ovládanie používateľského prostredia.
  • Vytvorenie prezentácie: šablóny, motívy, zobrazenie, ukladanie.
  • Snímky: manipulácia, oddiely, rozloženie.
  • Text: vkladanie, úprava, formátovanie písma a odstavcov, poznámky prednášajúceho.
  • Obrázky a diagramy: vkladanie, úprava, fotoalbum.
Microsoft Outlook 
  • Vytvorenie a nastavenie e-mailu.
  • Vytváranie a odpovedanie na správy, prílohy, nastavenie podpisu.
  • Kontakty, kalendár, úlohy, pripomienky a stretnutia.
  • Organizovanie, vytváranie priečinkov, vyhľadávanie a ukladanie položiek.
  • Automatické odpovede, preposielanie správ, najčastejšie používané skratky.
Microsoft OneDrive
  • Základy OneDrive: rozhranie, navigácia, organizácia súborov.
  • Zdieľanie a spolupráca: zdieľanie súborov a zložiek, spolupráca v reálnom čase.
  • Zálohovanie a synchronizácia medzi zariadeniami.
  • Práca s dokumentami online.
  • Bezpečnosť a správa účtu: zabezpečenie a prístupové práva.
Soft Skills pre Back Office Managera
  • Základy Time Managementu: identifikácia prioritných úloh, efektívne plánovanie pracovného dňa.
  • Plánovanie a organizácia času: techniky plánovania, nástroje na sledovanie času, delegovanie úloh.
  • Komunikačné zručnosti: efektívna verbálna a neverbálna komunikácia, aktívne počúvanie, asertivita.
  • Riešenie konfliktov: identifikácia konfliktov, techniky riešenia, vyjednávacie zručnosti.

Termíny kurzov

Začiatok Ukončenie Trvanie kurzu Forma
7.1.2025 24.1.2025 120 hodín / 15 dní Online
27.1.2025 14.2.2025 120 hodín / 15 dní Online
17.2.2025 7.3.2025 120 hodín / 15 dní Online
10.3.2025 28.3.2025 120 hodín / 15 dní Online
31.3.2025 18.4.2025 120 hodín / 15 dní Online
21.4.2025 9.5.2025 120 hodín / 15 dní Online
12.5.2025 30.5.2025 120 hodín / 15 dní Online
2.6.2025 20.6.2025 120 hodín / 15 dní Online

Kurz sa otvára priebežne každý mesiac podľa záujmu. Školíme aj keď nie je naplnený stav 10 ks. Informujte sa na tel. čísle +421 951596292 alebo sa priamo prihláste cez formulár. Následne vás budeme kontaktovať.

Lokality kurzov

Prezenčne školíme len na našej pobočke v Košiciach.

EDU.CO  spol. s r.o.
Szakkayho 1
040 01 Košice

V prípade záujmu o dištančné online vzdelávanie sa môžete prihlásiť z celého Slovenska. Kurz bude prebiehať online pomocou niektorých z online komunikačných nástrojov ako je Skype alebo Teams.

Tu nájdete informácie ohľadom možnej formy absolvovania kurzu.

Dištančná forma: 

  • kurz je vedený lektorom, prezenčne alebo dištančne – online pomocou Teams ( nejedná sa o vopred nahraté video !!!)
  • môžete sa lektora pýtať, zastaviť ho, keď vám niečo nie je jasné
  • je nutné, aby ste mali nainštalovaný Teams. V prípade, že ho nemáte, môžete si ho stiahnuť bezplatne  tu.
  • absolvent získava Certifikát o absolvovaní kurzu

Prezenčná forma: 

  • Pri prezentačnej forme  navštevuješ školiacu miestnosť a za účasti lektora prechádzaš jednotlivými modulmi.  Pri prezentačnej forme dbáme nato, aby si bol stále pozorný a preto pravidelne robíme prestávky na kávu, občerstvenie.
  • Pracuješ na našich PC a nepotrebuješ nič iné len dobrú náladu a ochotu sa niečo nové naučiť.
  • Každý účastník dostane študijné materiály
  • Absolvent získava Certifikát o absolvovaní kurzu

Žiadatelia si sami vyberú vzdelávanie a aj jeho poskytovateľa. Úrady práce, sociálnych vecí a rodiny budú akceptovať iba poskytovateľov pôsobiacich v oblasti vzdelávania najmenej jeden rok.

Ak úrad práce žiadosť o poskytnutie príspevku na vzdelávanie schváli, uzatvorí so záujemcom o zamestnanie dohodu o poskytnutí príspevku. V dohode sú uvedené podmienky poskytnutia príspevku. Bez uzatvorenia tejto dohody nie je možné príspevok na vzdelávanie poskytnúť. Jednou zo základných podmienok pre uhradenie nákladov na vzdelávanie je úspešné ukončenie vzdelávania.

V prípade záujemcov o zamestnanie budú úrady práce, sociálnych vecí a rodiny uhrádzať kurzovné vo výške 100 % pri kurzoch realizovaných na základe akreditácie alebo iného relevantného oprávnenia v zmysle legislatívy SR (spravidla profesijne/odborne zamerané vzdelávanie) a vo výške 80 % pri kurzoch  realizovaných mimo akreditácie alebo oprávnenia podľa osobitných legislatívnych predpisov SR (spravidla vzdelávanie zamerané na prenositeľné kompetencie).

Ďalšie informácie vám radi poskytneme telefonicky alebo mailom, prípadne si pozrite našu sekciu Často kladených otázok FAQs

Recenzie

Prihláste sa na kurz Všeobecný administratívny pracovník

Ste pripravení posunúť svoje zručnosti na vyššiu úroveň? 

Neváhajte a spravte prvý krok už dnes! Prihláste sa na kurz a získajte praktické vedomosti, ktoré vám otvoria nové možnosti. Vyplňte prihlasovací formulár nižšie alebo nás kontaktujte telefonicky. Tešíme sa na vás! 🚀

Nezamestnaným uchádzačom a zamestnaným záujemcom UPSVaR preplatí 100% z ceny kurzovného v prípade akreditovaných kurzov.

Zamestnaným záujemcom UPSVaR preplatí 80% z ceny kurzovného v prípade neakreditovaných kurzov. Doplatok vo výške 20% si zamestnaný hradí sám.

  • price

    Cena kurzu

    870€
  • filter

    Doplatok

    185,60€
  • fabicon-blue

    Forma vzdelávania

    Online
  • file-svg

    Akreditácia MŠ SR

    Nie
  • clock-svg

    Rozsah

    120 hod. / 15 dní
  • level-2

    Harmonogram

    8.30 - 16:00
  • stu-svg

    Úroveň znalosti

    Základy
  • level-2

    Vstupné požiadavky

    Znalosť práce s PC
  • delivery

    Certifikát / Osvedčenie

    Áno
  • video

    Video záznam

    Áno
  • level-2

    Vyučovací jazyk

    Slovenský

Posledné recenzie

Skvelý kurz digitálneho marketingu. Výborní inštruktori. Veľmi intenzívny, skutočne nabitý informáciami a hlavne prakticky! Výborná voľba, dostala som viac ako som očakávala. Vrele odporúčam 🙂

Alica Bienska

Ďakujem za školenie Projektový manažment .Veľmi príjemná a trpezlivá lektorka Lucka Mésarčova ,ktorá nás na vysokej a profesionálnej úrovni previedla a oboznámila s prácou. Ďakujem a veľmi odporúčam !

Xénia Baliaková

Výborný kurz

Peter

Kurz bol skvelý a prístup od prvého telefonátu až po ukončenie vzdelávania úplne top. Obsahovo kurz nabitý informáciami s okamžitou spätnou väzbou od lektora, praktické zručnosti nadobudnuté každým dňom. Naozaj odporúčam každému kto potrebuje office od začiatku až po pokročilú úroveň. Ďakujem že som bola súčasťou skvelej partie účastníkov a úžasnej lektorke , ktorá sa v tomto našla.

Dragana Thyriova